top of page
sarahduma6

Apple Cake

Ști acea prăjitură cu de toate, care culmea e și cea mai bună praăjitură gustată până atunci? Ei bine, pentru mine, checul acesta e "acea" prăjitură!


Ingrediente:

  • 250 g iaurt sau smântână

  • 2 ouă

  • 200 g zahăr

  • 250 g făină

  • 2 lingurițe praf de copt

  • 1 linguriță scorțășoară

  • puțină sare

  • 180 g măr curățat și tăiat cubulețe

  • 170 g nuci mărunțăte

  • 100 g unt

  • 100 g zahăr brun

Mod de preparare:

  1. Într-un bol am amestecat iartul, ouăle și zahărul.

  2. Peste am adăugat praful de copt, scorțășoara și praful de sare și am amestecat din nou.

  3. Am adăugat făina și am amestecat cu o spatulă.

  4. La final am pus mărul, împreuna cu nucile și am încorporat bine totul.

  5. Am turnat aluatul într-o tavă de chec tapetată cu hârtie de copt și am dat la cuptor pentru 35 min la 180 de grade sau până trece testul cu scobitoarea.

  6. Într-o oală mai mică am pus untul și zahărul la foc mediu și am format caramelul.

  7. După ce am scos checul din cuptor i-am făcut niște găuri cu o scobitoare mai mare și am turnat caramelul deasupra.



610 views

Recent Posts

See All

Comentários


bottom of page