top of page
sarahduma6

Chec cu scorțișoară

Chiar dacă pare puțin mai complicată având ceva mai multe ingrediente, prăjitura asta este atât de simplă și atăt de delicioasă că nu o să vă vină să credeți!!



Ingrediente:

  • 165 g făină

  • 100 g zahăr brun

  • 2 lingurițe praf de copt

  • 2 lingurițe scorțișoară

  • Un praf de nucșoară

  • Un praf de sare

  • 120 g lapte

  • 70 g ulei

  • 2 oua

  • 1 lingurită esență de vanilie

  • 80 g iaurt

Mod de preparare:

  1. Într-un bol am amestecat făina, zahărul, praful de copt, scorțișoara, nucșoara și sarea. Separat, am amestecat laptele, uleiul, ouăle și esența de vanilie.

  2. Am adăugat jumătate de mixul uscat peste cel umed și am amestecat bine.

  3. Am adăugat jumătate din iaurt și am amestecat din nou cu o spatulă.

  4. Am pus și cealaltă jumătate de mix uscat, iar apoi iartul.

  5. Dupa ce am omogenizat bine aluatul, am transferat un sfert de aluat în tava tapetată cu hârtie de copt.

  6. Am presărat deasupra un amestec de zahăr brun și scorțișoară. Am repetat acest pas până am terminat aluatul. Am dat tava la cuptor pentru 30 min la 180 de grade.

38 views

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page