top of page
sarahduma6

Chocolate tart

De cănd tot poftesc la o tartă cu multăăăă ciocolată și uite că am venit și cu rețeta!


Ingrediente:

  • 210 g făină

  • 110 g zahăr brun

  • un praf de sare

  • 112 g unt rece

Pentru umplutură:

  • 315 ml frișcă lichidă

  • 65 g zahăr

  • 145 g ciocolată neagră

  • 1 ou mare

  • un praf de sare

Pentru topping:

  • 55 g ciocolată neagră

  • 60 ml frișcă lichidă

  • 15 g unt

Mod de preparare:

  1. Preîncălzim cuptorul la 180 de grade.

  2. Într-un bol amestecăm făina cu zahărul brun și sarea. Adăugăm untul rece și amestecăm cu mâna până devine un aluat nisipos. Mutăm aluatul în tava de tartă și îl așezăm uniform. Dăm tava la cuptor pentru 15 min.

  3. În acest timp ne ocupăm de umplutură. Într-o oală mai mică, punem frișca lichidă și zahărul la foc mic. Aducem compoziția până în punctul de fierbere, apoi luăm de pe foc și adăugăm ciocolata. Lăsăm un minut pentru a se topi ciocolata, apoi amestecăm bine. Într-un bol batem oul cu un praf de sare. Apoi adăugăm câte puțin din ciocolata topită peste ou în timp ce amestecăm cu un tel pentru a aduce totul la aceeași temperatură. Facem treaba asta până încorporăm toată ciocolata. După, turnam compoziția peste crusta de aluat și dăm din nou la cuptor pentru 10 minute. După acest timp, oprim cuptorul și mai lăsăm încă 10 min tava în cuptorul oprit.

  4. Scoatem tava și lăsăm la răcit, apoi o punem pentru 2 ore la frigider.

  5. Pentru topping, am pus frișca lichidă și ciocolată într-o oală mică pe foc până s-a topit ciocolata, apoi am adăugat untul pentru a da acel luciu frumos și am amestecat bine.

  6. După cele 2 ore, am turnat topping-ul peste tartă și am lăsat la frigider pentru minim 30 de minte.

216 views

Recent Posts

See All

Comentários


bottom of page