top of page
sarahduma6

Easy coffee cake

Probabil cei mai mulți dintre voi știți că sunt o mare iubitoare de cafea. Dar am realizat că nu prea am făcut rețete cu cafea, ceea ce m-a pus pe gânduri....așa a apărut prăjitura asta!

Ingrediente:

Pentru blat avem nevoie de:

  • 4 oua

  • 160g zahar

  • 1 lingurita esenta de vanilie

  • 60ml cafea

  • 30g unt topit

  • 130g faina

  • 25g cacao

  • 1 linguriță praf de copt

Pentru crema avem nevoie de:

  • 150g crema de branza

  • 30g zahar pudra

  • 4 lingurite de cafea

  • Pentru decor am folosit nuci.


Mod de preparare:


  1. Am pus ouale împreună cu zaharul și esența la bain-marie și am început sa le mixez pana s-a format o consistentă cremoasă și de culoare pală.

  2. Le-am luat de pe foc și am pus cafeaua și untul topit în timp ce mixam.

  3. După, am pus faina, cacaua și praful de copt și am incorporat bine totul.

  4. Am pus compoziția intr-o tava de tort unsa cu unt și am dat la cuptor pentru 40 minute la 180 de grade.

  5. Pentru crema am mixat crema de brânză împreună cu zaharul pudra pana a devenit cremoasă (2-3 min), apoi am adăugat treptat câte o linguriță de cafea în timp ce mixam.

  6. La final am pus crema peste blatul cu cafea și am ornat cu nuci.




70 views

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page