top of page
sarahduma6

Swiss roll

Mi-am propus să nu treacă aceste sărbători fără să fac și eu o rețetă de ruladă, care apropo, mi se pare desertul ideal pentru masa de Crăciun!



Ingrediente:

  • 70 g făină

  • 25 g cacao

  • 1 linguriță praf de copt

  • 1/2 linguriță sare

  • 4 ouă

  • 100 g zahăr

  • 30 g unt topit

  • 1 linguriță esență de vanilie

Pentru cremă:

  • 230 g cremă de brânză

  • 130 g zahăr pudră

  • 60 g unt la temperatura camerei

  • 1 linguriță esență de vanilie

Pentru topping:

  • 110 g ciocolată neagră

  • 30 g frișcă lichidă

  • mure congelate

Mod de preparare:

  1. Preîncălzim cuptorul la 180 de grade.

  2. Într-un bol amestecăm făina, cacaua, praful de copt și sarea.

  3. Separat, mixăm ouăle cu zahărul până prinde consistență de spumă.

  4. Adăugăm untul topit și esență de vanilie și mai mixăm 30 de secunde.

  5. Amestecăm mix-ul de ingrediente umede cu cel uscat cu ajutorul unei spatule, apoi turnăm compoziția într-o tavă mai mare tapetată cu hârtie de copt (foaie de pandișpan trebuie să fie subțire).

  6. Dăm tava la cuptor pentru 5-7 minute la 180 de grade.

  7. În timp ce tava e la cuptor, ne ocupăm de cremă. Mixăm crema de branză, zahărul pudră, untul moale și esența de vanilie până obținem o cremă fină.

  8. După ce scoatem aluatul de la cuptor, dăm jos foaia de copt de pe fundul foii de pandișpan și rulăm cu un prosop curat cât timp e fierbinte.

  9. Dupa 10 min, scoatem prosopul și umplum foaia de pandișpan cu crema de vanilie.

  10. Rulăm din nou, cu grijă (fără prosop de acestă dată) și lăsăm la odihnit până ne ocupăm de topping.

  11. Pentru topping, topim ciocolata împreună cu frișca lichidă la microunde, apoi cu ajutorul unei spatule, întindem ciocolata pe toată suprafața rolului.

  12. La final, eu am mai pus ca și decor, mure congelate.



222 views

Recent Posts

See All

Comentários


bottom of page