top of page
sarahduma6

Angus Burger

Singurul lucru de pe lumea asta pe care l-aș putea mânca încontinuu fără să mă satur vreodată, ar fi burger-ul....dar nu orice burger, ci unul extrem de bun!



Ingrediente:

  • chifla de burger cumparată

  • sosul roz

  • ketchup

  • salată verde

  • castraveți murați

  • carne de vită

  • ceapă caramelizată

  • ciuperci

Mod de preparare:

  1. Sosul roz este cel de la crispy: maioneză, ketchup, piper, zeamă de la castraveți murați.

  2. Carnea de vită: am măcinat carnea și am condimetat cu sare, piper, usturoi granulat și mix de ierburi uscate după gust. Am prăjit-o în puțin unt, iar când a fost aproape gata am pus o felie de cașcaval și am mai lăsat 2 min pe foc.

  3. Ceapa caramelizată: ceapă tăiată felii am pus-o într-o tigaie cu putin ulei de masilne si am lasat-o cam 5 min. Dupa am pus 2 linguri otet balsamic si am mai lasat-o 3-4 minute. La final am pus 2 lingurițe de zahăr brun si am amestecat bine.

  4. Ciupercile: le-am taiat felii si le-am tras în tigaie cu puțin ulei de masline. Le-am condimentat dup gust cu sare, piper si usturoi granulat.

29 views

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page