top of page
sarahduma6

Baked chicken pasta

Cred că pastele sunt mâncarea mea preferată, pentru că efectiv creez o rețetă cu ce am prin frigider și de fiecare dată iasă ceva super delicios.


Ingrediente:

  • Jumătate de ceapă

  • Ulei de măsline

  • 3-4 căței de usturoi

  • Condimente

  • 1 piept de pui întreg

  • 300 ml smăntănă lichidă

  • 500 g paste


Mod de preparare:


  1. Am călit ceapa în puțin ulei de măsline, după care am adaugat pieptul de pui tăiat bucățele.

  2. După 5 min am condimentat puiul cu sare, piper, boia și oregano.

  3. Am prăjit puiul, după care am pus smântâna și usturoiul. Puteți gusta sosul să vedeți dacă mai trebuie condimentat.

  4. Am lăsat cam 10 min la foc mediu. Între timp am fiert pastele.

  5. După ce pastele au fiert, le-am turnat peste sosul cu pui, le-am amestecat bine și le-am transferat într-o tavă de copt.

  6. Peste am pus cașcaval ras.

  7. Dăm tava la cuptor pentru 25 min. La final am ornat cu ceapă verde.

90 views

Recent Posts

See All

コメント


bottom of page