top of page
sarahduma6

Mini macarons

Deci, trebuie sa recunosc ca nu sunt fan macarons....îmi plac, dar nu mă dau în vânt. Cu aceste macarons sta altfel treaba....sunt obsedată de gustul lor! CELE MAI BUNE MACARONS EVER!


Ingrediente:

  • 125 g zahar pudra

  • 50 g faina de migdale

  • 25 g cacao (dacă doriți sa rămână albe la culoare nu folosiți cacao)

  • 2 albusuri de ou

  • putina sare

  • 75 g zahar


Umplutura:

Pentru cele albe am folosit:

  • 1 lingura mascarpone

  • 1 lingura zahăr pudra

  • 1 lingura gem de caise

Pentru cele maro am folosit:

  • 1 lingura mascarpone

  • 1 lingura zahăr pudra

  • 2 lingurite caco


Mod de preparare:


  1. Într-un robot de măcinat am pus zaharul pudra, faina de migdale, cacao și am amestecat pana a devenit ca pudra.

  2. Am strecurat printr-o sita compoziția într-un bol.

  3. In bolul unui mixer am bătut cele 2 albușuri cu putina sare.

  4. Când au început sa prindă textura de spuma am adăugat treptat zaharul și am bătut albușurile pana au prins o consistentă de frișcă.

  5. Am turnat Jumatate din Ingredientele uscate peste albușuri și am amestecat cu o spatula cu mișcări de jos în sus. Am turnat și restul de ingrediente și am omogenizat bine totul.

  6. Am transferat aluatul într-un pos.

  7. Intr-o tava tapetata cu hârtie de copt am început sa formez macaronsi.

  8. Am lovit fundul tăvii de câteva ori pentru a se așeză bine aluatul.

  9. Am lăsat la odihnit aproximativ 20 min.

  10. După cele 20 de minute am dat tava la cuptor pentru 10 min la 180 de grade.

  11. În timpul acesta m-am ocupat de umplutura. Am amestecat mascarpone cu zaharul pudra și cacaua (sau gem) pana s-a omogenizat bine.

  12. Când scoatem tava din cuptor, lăsăm sa se răcească. După ce s-a răcit, începem sa umplem macaronsii.

18 views

Recent Posts

See All

Baklava

Comments


bottom of page